12/13/09

Test

Simdi gezerken internette bir test buldum. Mantikli bir test gibi geldi bana. Altina da bir takim seyler yazmislar ama adam akilli matematik bilen herkesin yapabilecegini dusunuyorum. Belli de olmaz gerci, her matematik bilen ayni mi hem?
Neyse sunu bir yollayayim da ciksin aradan...

 Demisler ki yapan arkadaslar;

Eger muhendisseniz, 3 dakikada
Eger mimarsaniz, 3 saatte
Eger muhasebeciyseniz, 3 ayda
Eger avukatsaniz, muhtemelen hicbir zaman....

Komik geliyor bastan ama neden "3"lere takili kalinmis anlamis degilim hani...

Neyse efendim 2 dakikanin altinda bir zamanda cozdum galiba ben. Sembol olmalari sizi sasirtmasin yalniz, ille x veya y veya z demelerini beklemeyin bana kalirsa. Kendiniz degisitriverin...


Aksama Dexter'in sezon finali var. Kendisini severek izleriz, soguk kanlilikla. Keser bicer ama bir tanedir o. Oyle kotu adam degildir. Ruhsuzdur biraz, biraz da duygusuz. Oyle o da ne yapalim...
Bakalim bu sezon finali nasil olacak. Merakla bekliyorum. Showtimes'da yayinlaniyor bir tek. O da bizde yok. O yuzden saatinde izleyemeyecegim ama olsun, yine de heyecanli bir bekleyisteyiz.
FlashForward'a da baslamistim ama baya oldu izlemeyeli. Dun gece de yatarken bir Family Guy actim, onu izledim bir iki bolum. Bazen super oluyor yahu bolumler, karnima agri giriyor. Simpson gibi degil ama farkli bir tarzi var. Komik yani... Izleyin derim...

Cay olmustur, bir caya bakayim. Hatta bir bardak kendime koyayim. Afiyetle iceyim derim. Ne dersiniz?

3 comments:

  1. Kalemin, anlatımın, tarzın bir anda değişti onca zaman sonra, demek ki artık sen de değiştin... 'Olumlu'ya götürsün bu değişim seni dilerim :)

    ReplyDelete
  2. Kalem degismek zorunda. Yazilar degismek zorunda. Hersey yavas yavas degismelidir herkesin hayatinda. Ornegin mutlu olunan seyler bile degisir zamanla. 10 sene onceki mutluluklarla simdi aradiklarimiz nasil degilse, biz de ayni kalamiyoruz demektir bu.
    Degismeyen tek sey degisimin kendisidir.

    ReplyDelete