12/9/09

Banyo gunlugu

Aynanin onunden geciyordum once. Kendime bir baktim, bildigin Wolverine'in kose versiyonu. Che'ye benzeten korler var, o kadar yani. Gozlukleri takinca beyaz hindistanli insanlar gibi oluyormusum. Bak sen. Sac sakal -ciktigi kadar- karismis birbirine. Dudaklarimi buktum once assagiya dogru sonra elimle soyle bir sivazladim sakallarimi. Biliyorum az cikiyor ama yahu git gide cogaliyor mu bunlar? Neyse "Kesmek lazim" diyip kostum banyoya. Baya uzamislar saka maka. Once kisalttim. Baktim heryeri sakal yaptim hemen atladim dusa. Bir guzel yikandim kaya tuzlu mavi sampuanla. Kollarimda kendimi bildim bileli sivilceler vardir. Sivilce degiller aslinda, kabarti gibi. Nedense battilar gozume. Tellak olsa boyle kese atamaz heralde. Kizardilar bildigin yahu. Temizlendiler mi? Hayit tabiki. Nereye hemen bir seansla. 
Ciktim banyodan. Ayna bugulanmamis nedense bu sefer. Yine soguk suyla yikandim sanirim. Farketmedim desem yeridir. 
Cikardim tras takimlarini. Kremidir, bicagidir, losyonudur.... Kopukledim yuzumu once. Tras olmak sanattir bana gore. Boyle guzel olacaksin, saginda solunda kalmicak. Cikmasa bile kalmicak arkadas. Yanaklarda cikmiyor mesela, oralari bile aliyorum. Cikmiyor dediysem sakal, sari sari killar cikiyor onlar da kaliyor sonra. 
Bir guzel oldum trasimi. "cocuk" cikti meydana hemen. Tenim beyaz, bildigin beyaz peynir. Bir iki yerde "Feta Cheese" dedim, anlayan olmadi burada ama anlamissinizdir.
Simdi ne var sirada? Arkani toplamak. Bicak yikandi, yerine kondu. Kopukte aynen. 
Biraz once farkettim ama losyonu surmedigimi. Bu sefer surmeyeyim bakalim. Ne olacaksa...
Giyindim sonra. Ciplak dolasilmaz evde. Geldim bir yazi yazmak geldi icimden. 
Her zamanki playlist yerine oynak seyler caliyorum su anda. Gece olmus 11...
Chopin'e donerim ilerleyen saatlerde tabiki.
Rahatlatmak lazim beynimizi degil mi? Ha derseniz ki biz 50 Cent'le rahatliyoruz, rahatlamak degildir o. 
En azindan bu saatte...

Hava biraz bozacakmis sabaha dogru. Bozacak dediysem benim icin iyi, digerleri icin kotu bir durum bu. Soguk guzeldir. Hele hele yarin olacagi gibi kar bekleniyorsa superdir. Simdi bu laflari bir daha okuyunca su internette kaslarini aldiran gerzege benzedigimi dusundum. Sorun yok. O ben degilim... Ya da Ben o degilim. Soyle anlatiyim alakam yok onunla. Guzel taklidini yapmam sorun degil benim icin. Allahin bir kulu o da sonucta. Olmasa daha iyiymis ama yapacak birsey yok. Karsi da gelinmez simdi koca fabrikaya bir defolu mal icin. 
Geciyoruz efendim...


Cok isim var aslinda simdi. Nasil yapsam? Neresinden baslasam diye dusunuyorum. Kafayimi toplamam gerek once. Sonra RSS Feed'leri okuyacagim. 80'tane olmuslar. Gizmodo durmuyor hocam. RSS nedir diye soracak olan olursa suraya bakabilirler. Bak daha yazarken 85 oldular...
Kodlarin icine giricem sonra. Sorun cikmis bir sitede. Halletmemi istediler. Arayip "senden baskasi yapamaz bunu" dediler... himm... inandirici olmadi. Yapmam istendi. Oyle diyelim. Benim de agzimdan "aksama yaparim" cikinca yapacak birsey yok sanirim. Gece uzun daha yahu, birsey olmaz. Gerci bende ADHD oldugunu dusunuyorum. Toplanmiyor kardesim kafa. 3 saat "Kod yazacagim bu gece" diyip bilgisayar basina oturup, bir film izleyip, araya bir dizi karistirip uc satir kod yazdim. Sonra uykum geldi. Gerci yoktur o hastalik bende. Yine soyle dikkatli okuyunca "unutkanlik" geciyor icinde. Masallah 7.yas dogum gunume kadar hatirladigimi varsayarsak eger yok demekki oyle birsey. Yoktur yani insallah. Nedir abi adi bile garip hastaligin. AIDS'e din hocalarindan birisinin "Allaha Inanmayan Deyyuslarin Sonu" demesi  geldi de guldum bak simdi... Hoca cennetlik kesin. Cozmus...
Saka bir yana kalkip bir cay yapayim kendime. Kahveye ara verdim bu aralar. Sicacik kahve insanin uykusunu getiriyor. Guzel oluyor. Kodlara  girmiyorsun boyle gecenin bir yarisi... Girmem lazim ama. Celiskiye dustum bak simdi. Cay yapayim cay. Kod yazicam diye prensiplerden olmayalim. Kendime sozum var, en azindan 1 hafta az icsem dedim. Persembe dolacak o bir hafta. Gerci kendime daha bir cok gorev verdim bu hafta icin ben. Yahu Carsamba olmus haber veren yok. Saati kurayim bari...
Kitap kismini gectim sanirim, yani kendime soz verdim, onu bile bir ileri seviyeye goturdum. Ne muhterem adammisim yahu ben. Gurur duydum bak simdi kendimle. Digerlerini de bitirirsek daha da super olacak.

Fon'da Godfather caliyor simdi. RSS'lerde olmus 87... Cikmam gerek buradan. Yazmayi durdurmaliyim en azindan. Guzel bir siirle bitirmek isterdim aslinda ama vakit daraliyor. Once sarkiyi Mercan Dede - Halitus yaptim. Sonra isiklarin hepsini actim kalkip... Siz gormuyorsunuz tabi, aradaki bos beklemeyi de yazidan anlayamiyorsunuz ama yaptim onlari. 
Uc gundur Sting - Shape of My Heart sarkisini cikarmaya calisiyorum gitarla. Tamam guzel tablar filan var, hatta elin meksikalisi video da koymus nasil calacagimiz hakkinda YouTube'a ama yok gecmiyor parmaklar bir telden birine. Zorlandim filan ama biraz caliyorum sanirsam. Bu gece de yatmadan bir iki alayim elime. Eeee simdi parmaklar pas tutar filan, hic gecmez olurlar bir telden diger tele...
Islere gomulmem gerek simdi.
Cikmaliyim...




Banyo gunlugu diye basladim, hayatimi yazdim. Hey masallah bana...
Bunlari cogaltsam iyi olacak sanirim. 
Bak ne geldi aklima, siir...
...
...
Sonraya biraksam nasil olur bunu?
Belki bakarsin biliyordur...

No comments:

Post a Comment