12/18/08

Yazmak

Geldim geri, dayanamadim yokluguna.
Sildim herseyi geri geldim sonunda sana.
Anka kusu filan da degilim, yeniden dogmadim kullerimden.
Her yandigimda daha da guclu degilmisim aslinda.
Yanmisim sadece...

Niye mi geldim? Aslina bakarsan daha da yanmak icin belkide.
Gercek ve dogru cevap: Ozledim.
Yazmasini ozledim, icimi dokmesini degil.
Baglanmayi isedim ki farkettim, yazmadan yapamiyorum.
Yazmak icin ne gerekiyor peki?
Dogru muzik ve isiklandirma...

Muzigin ritmi, isikla birlesmeden birsey olmuyormus aslinda.
Isik ve muzik onemli diyorum cunku dusunelim bakalim, ilk asik olurken insanlar bir "parlaklik" gorurler karsidakinin gozlerinde kimsede olmayan. Gorenin kalbi "kut kut" atar, hizlanir... Konusulur anlasilir, yemege cikilir. Ilk opucuk "ay isiginda" oldugundaki kadar nerede guzel olabilir? Niye guzel "sarkilar" secilir sevgili geldiginde? her "nefes alip verisinin sesi" huzur degilde nedir? "Mum isigi" romantik degil midir peki?

Sorular alip basini gidiyor
Hepsi bir harmoniye baglaniyor aslinda.
Isik bir cismi gormemiz icin olan onemini, karanlikta sevgiliye sarilirken onemini kaybediyor. Sesi guzel olmasa bile soyledigi her miriladanma orkestralara es deger oluyor sevgilinin.

Bu da isin cilvesi olsa gerek. Onemli olan onemini yitirebiliyor sevginin elinde.

No comments:

Post a Comment