12/21/08

Sesler

Bugun tanistim buyuk bir ustayla.
Birebir degil tabiki ama nerelerdeydi diye dusunmeye basladigimda "nerelerdeydim?" diye dusunmekten kendimi alamadim.
Neredeydim de daha once duymadim ben?
Neyi mi? Su anda arkada calan muzigi, keman resitalini, Farid Farjad'i...

Nasil bir bestedir bu? Nasil bir akistir ki bu alip goturur?
Kendisi Iran asillidir, dinledigim kadariyla da harikadir.

Vazgecemeyecegim bir muzisyen daha bulmak cok guzel oldu.
Tekrar tekrar sarkilarini dinlerken bir parca buldugum huzur ve ilham cok olmasa gerek?
Yalniz bu parcada oyle bir huzun var ki, patlamaya hazir bir bomba gibi.
Butun herseyin durmasini, tek bu muzigin calmasini ister gibi bir sahne canlaniyor sadece gozumun onunde.
Duraksayarak yazdigimi da dusunursek beni bende birakmiyor.
Alip goturdugu yer de belli degil, onemli de degil...
Muzigi duydugunum surece onunlayim...
Simdi gidiyorum, tekrar tekrar yarattigi etkiyi kendime sindirmeye calisacagim.
Her dinleyisin daha farkli etki birakmasini cozememisligin icinde bulunuyorum su anda. Sanmiyorum ki dokebileyim cumlelere, kelimelere, hecelere, harflere...
Bu yalnizca seslerde...

No comments:

Post a Comment