11/21/11

Mutluluk ve Huzur

Dun gece saat 00:00 gibi butun sosyal medya ile ilgili olan hesaplarimi kapattim.
Bu radikal karari almamda kimsenin etkisinin olmadigini belirtmeliyim sanirim once.
Sadece yapmak istedim ve yaptim.

Sebep de aslinda belli, cok zaman harcamasi...

Iyi mi yoksa kotu mu tabiki tartisilir. Bana kalirsa cok iyi bir secim yaptim gibi geliyor cunku kesinlikle onune gecemedigim bir zaman harcama egilimindeydim. Surekli takip etmek, surekli bakma istegi ile kendimi karsi karsiya buluyordum. Sonunda "Yapabilir miyim ki?" dedim...
Beni bilenler bunun benim icin nasil bir zor karar oldugunu bilirler. Hayir, tabiki sosyopat bir insan degilim ama "I don't need a stable relationship, I just need a stable internet connection" diyen bir adamin "Internet" kimligini ortadan kaldirmasi biraz zor olabiliyor. Nitekim o kadar da zorlanmadigimi dusunuyorum bu konuda...

Onceden zaman para ederdi, vakit nakitti. Oysa simdi data daha cok para ediyor. Bunu hesaplarimi kapatirken daha cok gordum diyebilirim cunku hemen hemen butun hesaplarimi kapatirken bana "neden" diye soruldu. O soruyu yanitlamadan da kapatamadim hic birini.

Dusunsenize, simdi ben gibi bir cok insan var ve bu datayi topayip geri kalan insanlara nasil "hesabini kapatmasinlar?" diye plan yapiliyor. Cok acikli bir durum aslinda...

Diger bir sorun ise (ozellikle Friend Feed'de olan) hesabimimi kapatamam. Aslinda o sirada da dusunmedim degil. Onceden hic hesap kapatma yoktu.... Tabi ben bunu seneler oncesine dayanarak soylemekteyim.

Internette evrim teorisinden nasibini aliyor anlasilan...

Burayi daha cok kullanacagim gibi artik. Sanirim disariya kapattigim hayatimdan interneti tamamiyle kaldirmak gibi birsey yapmamaliyim. En azindan bir acik nokta birakmaliyim diye hissediyorum...
Buraya daha cok resim, daha cok ani, daha cok "kendim" koymaliyim...
Cunku kimin ne zaman kendini yitirecegi belli degildir hayatta... Gun gelir, geri gelir okurum...
Ama bugun burayi doldurmaliyim!

Buyrun oyleyse, herkesin gozlerinin icinin guldugu bir resim gecen geceki is yemegimizden...



No comments:

Post a Comment